Saturday, March 5, 2011

Saman - Alahai Saman..


Salam semua, lama sudah tak berblog ..nak dijadikan cerita pasal saman yang kecoh diperkatakan sekarang ni .Dalam masa yang lama pihak kerajaan bagi untuk membuat pembayaran saman Trafik ni Anna tak la amik endah sangat sebab memang yakin la sesangat yang Anna ni tak de saman maklumlah pemandu berhemah la katekan...hehe perasan...ade aku kisah...
Tapi Anna de la suruh hubby check dia punye, ok tak de saman lega la rasenye....

Berita gembira kepada yang belum bayar saman!



Kerajaan Lanjutkan Tempoh Bayaran Trafik Selama 10 Hari

PUTRAJAYA, 2 Mac (Bernama) -- Kerajaan melanjutkan tempoh pembayaran saman trafik selama 10 hari mulai Selasa hingga 10 Mac ini, Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein mengumumkan di Putrajaya pada Rabu.


Memang bersyukur la sesangat kerajaan melanjutkan lagi pembayaran saman Trafik ni .
Mana tak nye baru hari ni tergerak hati suruh hubby check Anna punye nama, mana la tau ade ...HHHAAAAAA  KAUUUUU  Terkejjuuuut Makkkkk ade 3 saman tu ...emmmmm banyak tu nasib baik ade diskaun tak la banyak sangat .Tapi nak diikutkan saman-saman ni dah lama sebab kereta sekarang nama hubby ni mesti kereta lama yang da dijual pas tu .Ni satu kisah juga entah sapa yang bawak kereta Anna dulu ni yang sampai ade saman tup - tup kita yang kena bayar , tu la eh kalau tak dibagi pakai kang kate kedekut bila bagi ni la jadinye ape nak bua nasi da jadi bubur bayar je la....kankan 
  .Nasib baik la cepat juga check sebelum tamat tempoh kalau tidak sendiri mau ingat la....uhuhuhu...haru betul la..
 *** Nasib baik sedar awal, jadi sesiapa yang belum check tu cepat-cepat la check sebelum terlambat dan jangan lupa buat pembayaran.

 *** Kalau tak NAK de saman ikut la undang-undang jalan raya.

1 comment:

Nice Post said...

Thanks For.. Sharing Information...Your website is very nice..

This is Sarkari Result From India.. Click Here To Open link and Get Your Latest Jobs, Admit Cards, Result, ANswer Key & many more.. thanks..

Nice Site...............

Sarkari Result
Sarkari Results
sarkariexam
Sarkari Result 2019
sarkariresult
sarkari job
sarkariexam result
sarkari naukri in up
rojgar result
sarkari result in hindi

Related Posts with Thumbnails