Tuesday, April 27, 2010

Si coklat.....wat hal...



EEEEEEE......Sabor je ,,,si coklat kucing ku ni smlam x sihat demam ,nafas nye kencang mcm org kena semput.....dia duk diam je....kurang gerak...
Malam hubby ku bwak gi umah kwan dia cik mat polis.....sbb umah dia ada ubat demam nak bwak gi klinik kang mahal la pulak.....hehe ...lepas mkn ubat demam...ari ok sihat alhamdulilah....
Tadi pagi aku kat luar kejap nak sidai baju dia pun ikut keluar ...ku biarkan la sekejap ...ape lagi aku sempat la fb jap kejap punye kejap lama pulak ....lupa si kecik ni kat luar......
Aku gi kat luar tgok da x de panik aku sekajap ....mengelabah cari bwah kereta celah pasu2 bunga ,kat luar pagar sampai kat tepi simpang aku cari x jumpa...dlm hati ni mesti hubby aku n anak2 ku marah....klau tau...
Aku cari kat belakang pun x jumpa... lama2 aku da mls nak cari aku masuk dlm umah nak telepn hubby bgi tau....sementara tu sambil cari dlm umah.....kat dapur x de rupa2 nye kat dlm bilik aku kat depan  EEEEEEEEEE sabor je...di wat nye....kucing ni.....

1 comment:

ASaDa RyutaRo said...

hohoho.. kiut! kaler dia best!

kucing baka apa ni?

Related Posts with Thumbnails