Wednesday, June 23, 2010

Rezeki runtuh..Durian murah





Selamat petang ni nak cite psal buah durian ni.
Pagi tadi kluar teman sis lin gi Jakel nak bli kain tuk anak dia sambil tengok2 kain tuk kumpulan yassin tmn kami.gi skejap lepas blik tu, gi teman lak gi klinik ...dpn klinik tu de plak org jual durian,ajak sis lin gi klau de yg murah2 nak mkn kat situ je ...pas tu de yg 1 biji rm 1.00 ok la tu ..kecik2 sedap yg besar x berapa minat ingat ati nak mkn situ tiba2 cina tu bgi harga offer plak satu bakul lebih kurang dekat 50 biji rm 20.00 hinggit ape lagi Anna & sis lin terus kate ok la mik semua ,bagi 2 ngan sis lin.
Tak senonoh tol la sis lin gambar Anna gak yg di interframe,, da gambo x cantek,, nampak gemuk.....memang  gemuk pun hehehe....
Ok la nak sambung mkn durian...tata.lau tak cukup gak esok bli lagi tgh kemaruk durian ni....mkn jgn x mkn Anna ...hahaha



1 comment:

Kamarul said...

sedapnya durian tue...

Ingin langsing? sila melawat blog sy..

TQ

Related Posts with Thumbnails