Monday, May 24, 2010

Jeng2....


** Ini mase Hari Pertunangan**

** Bersiap untuk Majlis penikahan **

** Majlis Penikahan**

** Majlis Bersanding**

** Bergambar didlm bilik Pengantin**


** My Hubby HUSSIN B. SANIMAN **

Assalamualaikum...semua jangan mare ye Anna update gambar kawin ni bukan pasal ape pada hari Khamis ni 27/5/2010 Hari Ulangtahun Perkahwinan Anna yg ke 10 tahun.Tak disangka dah 10 tahun usia rumah tangga Anna.
Anna update awal ni bkn ape takot tak sempat nak update nanti sbb buzy minggu ni nak kemas barang nak gi Melaka hari Jumaat adik ipar Anna kahwin hari Sabtu .
 Berbagai2 cabaran dan dugaan menjadi isteri kepada hubby Anna .Anna berterima kasih kepada hubby kerana menerima Anna seadanye dan sabar dengan perangai Anna selama ini.Anna  amat menyanyangi suami Anna klau dia tak ade suatu hari nanti tak tau la Anna mcm mana....sedih **nangis**.Mudah-mudahan dipanjangkan umur dan dipanjangkan juga usia perkahwinan kami ..aminnn.
Jauhkan la perkara2 yg mendatangkan keruntuhan ....selisih...
Hubby seorang yg memahami ,penyanyang & penyabar .Anna rase tak de lelaki lain yg dpt mengantikan nye dlm hidup Anna.
Dalam sepuluh tahun ini Anna dikurniakan dua cahaya mata lelaki iaitu yg pertama bernama HAZIQ HILMI  9 thn  yg ke dua  HAZIQ HAKIMI 8 thn .

Alhamdulilah kami bahagia .......Terima kasih hubby membahagiakan hidup Mama & anak2 .....



3 comments:

Sis-Lin said...

Hepi anniversary Anna..
semuga ceria bhgia dan aman damai rumahtangga Anna..kekal bhgia ke akhir hayat..aminnn..

Aku suka tgk gambo ko sorg tu,fotogenik ala2 model gitu..putih melepak..hehe

MeGg said...

Ana punya anniversarry sama macam saya... sama tarikh.... he..he..he... yang ke 9 tahun tapi....

Sis-Lin said...

tapi apa plknya tu Megg? ermmmm *garu dagu*

Related Posts with Thumbnails