Saturday, May 22, 2010

Padan muka..haha




Assalamualaikum...nak cite pasal kisah semalam....hehe .
Semalam kami berempat ..Mak enon,k.Ana ,Sis lin dan Anna nak gi melawat mak mertua kwn .....Kak Ani Amin ,,,,, kat hospital...HSA pukul 4 kami berkumpul kat umah Mak Enon...
Punye la syok bercerita kat dlm kete....akhirnye sampai kat hospital....kami mula la mencari wad....x sure wad yg mana Mak Enon kate cuba tgok nama dia ....masing2 pun konon nye cari la namanye tanye Mak Enon siapa nama mak dia...yg kelakor nye masing2 tak tahu termaksuk la Mak Enon...haha sabor je......
Malas nak fikir panjang terus telefon K.Ani ..rupa2 nye da keluar pun mak dia...padan muka konon nye nak suprise la haaaah kau da balik...tu nak pegi tak tanye dulu terus je...ini la dpt nye....hehe..melawat hospital je le.
Mak Enon ajak minum...pucuk dicite ulam mendatang..minum kat MAWAR JOHOR yang terkenal ngan pisang goreng yg sedapppp....memang teringin sgt nak mkn pisang kat situ akhirnye dapat...
Kami mkn tahu sumbat dan pisang goreng ... tu pun abis licin kami keje kan...

Terima kasih pd K.Ana... yg bayar.. .dan yg bawak kami naik kete dia.

2 comments:

MysDear said...

hehehe..gara2 nk suprise la nie ye..

anna sweet creation's said...

ye la tu lepas tu kite yg dpt suprise..hehe

Related Posts with Thumbnails